Wrecker (2015)

Canada
Thriller

geregisseerd door Michael Bafaro
met Anna Hutchison, Andrea Whitburn en Jennifer Koenig

Emily en Lesley zijn elkaars beste vriendinnen. Ze besluiten met de auto op pad te gaan om een muziekfestival in de woestijn te bezoeken. Emily 'leent' hiervoor de Mustang GT van haar vriend. Maar dan raken ze verwikkeld in een dodelijk kat- en muisspel met een psychopathische vrachtwagenbestuurder.

avatar van tattoobob
Uuuuuuh zit Rusty Nail hier ook in?

avatar van mcdaktari
Precies ja, het is niet heel origineel. Klinkt een beetje als Duel , Joy Ride. Maar wie weet, misschien is het wel een heel spannende film...of niet!!

avatar van tattoobob
mcdaktari schreef:

Ik heb zo mijn twijfels

avatar van nepdance
Altijd zo lekker dom, alsof je met zo'n mustang een truck niet voor kan blijven... Sla deze lekker over

avatar van hans233
nepdance schreef:

Daar zat ik dus ook aan te denken erg ongeloof waardig dus.

avatar van steffv1
XLrator heeft me tot nu toe nog nooit kunnen bekoren.

avatar van Phantasm
Ik hou wel van dit soort films, lijkt inderdaad wel wat op de film: duel, die toch wel wat beter is.

avatar van hannes64
De film is een remake van Duel, de meesterlijke verfilming van Spelberg`s auto vs vrachtwagen.
Heeft mij niet erg gepakt, en wtf.....een Mustang 5.0 tegenover een sleepwagen????
Leuk voor een regenachtige middag, meer niet.
Toch 2 sterren vanwege de mooie Hutchison (Anger Management), en de snelheid van de film.
Geinige wegkijker.

Wat een kinderachtige film, dat ze durven z'n film uit te brengen!! een echte schande

Wat een vreselijke bagger film steeds dezelfde beelden waar ze rijden, en een ouwe rammelende truck die een Mustang kan bij houden, nee deze film krijg van mij een 0,5 al was het alleen maar voor de eindaftiteling die mij niet snel genoeg kon komen ...

avatar van steffv1
toch nog een 1 , 5 voor de mooie meiden meer heb ik er helaas niet voor over, wel grappig dat 'leslie' de helft van de film slaapt

avatar van schumacher
Kan helemaal niet tippen aan de films van joyride en ik heb een 1,5 gegeven omwille van de mustang en de mooie blonde.
Dus erg he dat je omwille van dat nog een 1,5 moet gaan geven.
De film zelf is bagger vd bovenste plank en pure tijdverspilling.

Gisteren erop gewaagd en gekeken en wat heb ik een spijt dat ik dat heb gedaan!
Dit is echt een oersaaie,domme en irritante film!
Contant beeld shots naar de speedometer van de 5ltr sportwagen die maar niet vooruit wil!
Twee super irritante actrices,die in hun sportwagen achter een truck rijden en maar blijven klagen (terwijl ze met even gas geven de truck zo kwijt kunnen raken)
De twee actrices waren zo irritant,dat ik hoopte dat ze in de film een gruwelijke dood zouden sterven!
Ik kan ze wel even doorgaan maar deze film was echt über waardeloos!

ECHT SUPER SUPER (EN NU KOMT HET) SUPER WAARDELOOS SLECHT.

ook niet Leuk voor een regenachtige middag hoor,
gewoon lekker over slaan dat is beter bagger van de bovenste plank.

avatar van XanderJ
Xtra half punt voor de Mustang

avatar van Noodless
Overbodige remake van de klassieker van Spielberg, nl. Duel. Totaal geen verrassingen, heel veel geleend en geen enkele interessante toevoegingen als je de Mustang en de dames buiten beschouwing laat. Laten we wel wezen, de mooie dames vertolken beide irritante personages. En de Mustang tegen de vrachtwagen was ook een lachertje. Zelfs het gekopieerde slot is veel zwakker uitgewerkt dan het originele. 3/10

1 ster omdat de Mustang zo mooi bromde.

avatar van Gang_Star
Ik dacht van te voren hierbij te maken te hebben met een Joyride achtig jatwerk, maar het is gewoon duidelijk Duel waar deze slechte thriller op gebaseerd is. Letterlijk komen enkele stukken voorbij uit de debuutfilm van Steven Spielberg. Zoals de scene in dat restaurant, het bellen in een phonebooth en ook zonder enig twijfel het einde . De gehele film is eigenlijk zelfs niet eens spannend en biedt geen enkele vernieuwing of maar een hoogwaardige scene.

avatar van Thorak
Pfff is dit concept nog niet ver genoeg uitgezogen?

Clapboy
Ging wel. Keek wel makkelijk weg en al heb ik het veel vaker en eerder gezien, dat heb je wel met meer films. Wel een film met vaart en redelijk geacteerd en wat spanning. Niets origineels maar voor de liefhebbers een leuk wegkijkertje.

avatar van Erick1985
Allemachtig wat was dit slecht... snap echt niet dat deze bagger uberhaupt werd goedgekeurd voor (wereldwijde) release en distributie. Zo'n beetje de slechtste acteerprestaties die ik ooit heb gezien... 0.5 ster...

avatar van mixmaster
Acteerwerk slecht, montage slecht, verhaal slecht, camerawerk slecht.
Deze B-film geef ik een ster voor de mooie vrouwen, meer niet.

Jammer, wat een slappe remake....mist volledig de spanning van het origineel.Hoe is het mogelijk dat je met een nieuwe Ford Mustang een ouwe truck niet kunt voor blijven..maar ja, dat is natuurlijk het spannende aan de film.
Zonde van de tijd en de actrices kunnen de film beslist niet redden.

avatar van Pete Del Fina
Leuke vrouwen, maar voor de rest was het niks.

avatar van Elchapo
Ik kan er veel over zeggen maar ik sluit mij maar aan bij de reacties hierboven, idd een supersnelle gave auto die een sleepwagen niet van zich af kan schudden ??? Actrices zien er lekker uit net als die 5.0 waar ze in rijden,en het beetje spanning deden mij besluiten de rit toch uit te zitten.......2.5 stars.

keimpeS
De actrices zien er fijn uit idd, maar de dialogen zijn dan wel weer heel stereotiep en niet al te best. In de film van Spielberg's Duel werd er in mijn herinnering weinig gesproken en dat dat juist de kracht was van de film. De strijd tussen de truck- en autochauffeur! Er zijn al best veel van dit soort films en dit is wat mij betreft één van de mindere...

avatar van Erick1985
Met stip de allerslechtste film die ik ooit heb gezien. Wat een bagger.