Hard Time: Hostage Hotel (1999)

Alternatieve titel: Hostage Hotel

Actie / Misdaad

geregisseerd door Hal Needham
met Burt Reynolds, Charles Durning en Keith Carradine

Er wordt een beroep op ex-agent Logan McQueen (Burt Reynolds) gedaan als zijn oude partner Charlie Duffy (Charles Durning) door een maniak wordt gegijzeld samen met een senator en zijn gezin. Daarvoor zet hij de persoonlijke vete met Charlie aan de kant.

Een hele matige film met een nog slechter verhaal. Alles zag er nep en ongeloofwaardig uit. Je kan duidelijk zien dat het een film is met een laag budget. Ik geef de film 1* omdat ik zelfs nog slechtere films heb gezien.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Ben deze film gaan kijken zonder goede verwachtingen.
Maar de film viel best mee en was goed kijkbaar.
Misschien soms een beetje langdradig maar over het algemeen geen slecht uitgewerkt verhaal.
Acteren was ook best redelijk ik ergerde mij er in iedergeval helemaal niet aan.
Deze film had een 3,5 kunnen krijgen maar omdat het einde me zeer tegenviel krijgt deze film een voldoende van 3 sterren. omdat ik denk dat deze film dat wel verdiend heb films vele malen slechter gezien.