Love the Coopers (2015)

Alternatieve titel: Christmas with the Coopers

geregisseerd door Jessie Nelson
met John Goodman, Diane Keaton en Marisa Tomei

Het verhaal volgt de eigenzinnige familieleden van de familie Cooper die zich opmaken voor de jaarlijkse viering van het kerstdiner. En naast de chaos die ontstaat tijdens deze kerstavond, worden ze geconfronteerd met levenslessen die hen doen realiseren hoe waardevol een huis vol liefde en gelach is.

Lijkt me een enorme baggerfilm.

avatar van fred1946
Elvenraad jij lijk me een zuurpruim,waarom al voor oordelen,of heb je geen humor.
Trailer zag er leuk uit.

avatar van m1701
Langdradig en rommelige film 2*

avatar van Elchapo
zeker geen comedy,eerder een zwaarmoedige film.al met al een redelijke film.

avatar van Bubblez
Ik hoopte op een Family Stone II, maar dit was toch minder. Wel vermakelijk!

avatar van Marvinleeaday
Best wel een aardige feel good film, maar wat heb ik een hekel aan die Diane Keaton.

avatar van Rickyman
Leuk om enkele bekende acteurs bezig te zien, maar deze rommelige kerstfilm kon mij verder weinig opvrolijken. Een komedie zonder humor!
Ojawel, één aardig toepasselijk momentje, toen de hond zijn poot voor z'n ogen hield..

avatar van Mr. Chiel
Elchapo schreef:
zeker geen comedy,eerder een zwaarmoedige film.al met al een redelijke film.

Bijzonder! We hebben echt een keer of 50 gelachen...

avatar van Mr. Chiel
Bijzonder leuke, vrolijke en komische film. Veel kerstsfeer, wat drama, goede muziek... Het einde wat zoetsappig, maar verder erg goed.