• 8.233.261 stemmen

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Italië

Geregisseerd door: Rolando Ravello

Met onder meer: Ambra Angiolini, Edoardo Leo en Paolo Calabresi

IMDb beoordeling: 6,3 (801)

Oorspronkelijke taal: Italiaans

Over Ti Ricordi di Me?

"The Rascal and The Scatterbrain - is their love enough to secure their happy ending?"

Roberto is kleptomaan en schrijver van surrealistische verhalen. Bea heeft een slaapstoornis en lijdt aan een vorm van geheugenverlies die optreedt wanneer ze krachtige emoties ervaart. Daarom heeft ze altijd een boekje bij zich waarin ze haar dagelijkse ervaringen opschrijft. Ze ontmoeten elkaar bij de therapeut die hen behandelt en worden verliefd. Maar iedere keer dat Bea een sterke emotie ervaart moet Roberto van meet af aan beginnen omdat zij haar geheugen verliest.

Beatrice 'Bea' Benassi

Roberto Marino