Surprised by Love (2015)

Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Robert Iscove
met Hilarie Burton, Paul Campbell en Aaron Craven

Josie Mayfield is een no-nonsense zakenvrouw die werkt bij haar vaders bedrijf. Ze is er van overtuigd dat haar vriend Richard de perfecte man voor haar is, maar Josies ouders zien dit anders. Als Josie haar oude schoolliefde Maxwell, die nog niks heeft gepresteerd in zijn leven, tegen het lijf loopt, bedenkt Richard een plan: Josie moet Maxwell meenemen naar het jubileumfeest van haar ouders. Als zij hun dochter met zo'n loser zien, zullen ze er alles voor over hebben om Richard terug te krijgen. Het gaat echter niet zoals gepland.