55 and Older (2013)

1 stem

geregisseerd door Kevin Armstrong
met Jeffrey Klein, Erin Cosgrove en Mary Leonard

Een echtpaar zit in zware financiële moeilijkheden en sleept zich van baantje naar baantje. Wanneer er zich een kans voordoet om huurvrij te gaan wonen in een gemeenschap voor mensen van 55 jaar en ouder, zien ze hun kans schoon. Het enige wat zij moeten doen is zich vermommen als senioren en zich een plaatsje naar een woning te liegen. Maar de oudere bewoners zijn moeilijk voor de gek te houden en stilaan krijgen zij het vermoeden dat het nieuwe koppel niet tot de groep senioren behoort en zij toch nog iets te soepel voor de dag komen.

avatar van missl
Flauw en amateuristisch.