• 8.229.943 stemmen

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Daniel Simpson

Met onder meer: Abbie Salt, Robert Curtis en Danny Shayler

Over Hangar 10

33 jaar na het beruchte 'Rendlesham Forest UFO-incident' zijn drie enthousiastelingen met een metaaldetector op zoek naar goud in dezelfde regio. Tijdens hun expeditie leggen ze fantastische beelden vast van UFO's. Als de avond valt en hun navigatie-apparatuur uitvalt, worden ze geconfronteerd met een angstaanjagende, meedogenloze buitenaardse aanwezigheid.

image

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Hier kijk ik echt naar uit. Dat vind ik nou echt te gekke films . Weet iemand wanneer deze uitkomt?

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

mcdaktari schreef:

Weet iemand wanneer deze uitkomt?

Bron.

avatar van tattoobob

tattoobob

De alien/ufo films zijn populair de laatste tijd...misschien kan deze verrassen en word hij beter dan de andere.

gauke

Een warrige, vervelende en saaie zogenaamde found footage genrefilm over drie schatjagers, die stiekem, in het donker, in een bos, voorzien van metaaldetectors, op zoek gingen naar goud. Een wiebelende camera en mysterieuze lichten moesten klaarblijkelijk voor spanning zorgen, hetgeen resulteerde in een vaag einde. De productie was verre van origineel. De acteerprestaties waren trouwens niet verkeerd.

avatar van eapoe

eapoe

Inderdaad een warrig verhaal .... zien we de laatste tijd maar al te veel voorbij komen

Waarom lukt het de meeste s.f. regisseurs maar niet om er een goed "okay" eind aan dit soort films te fabriceren.

Maar al te vaak stopt de film eigenlijk ineens.... een aantal seconden zwart beeld en dan de aftiteling en een kijker met een enorm vraagteken boven zn hoofd achterlatend.

Wiebelfilms lijken nog steeds erg in te zijn .... en gewiebeld wordt er.

De acteurs daarin tegen deden het goed ....

Wel had ik het gevoel dat de regisseur, om de film iets beter neer te zetten, er een leuke dame aan toegevoegd heeft.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1967 stemmen

Zet me aan het twijfelen ... Aan ene kant ziet de film er wel vet uit via de trailer ... Maar zoals hier boven te lezen is die klaarblijkelijk niet echt zo goed...?

avatar van Waackx

Waackx

Samen met een vriend gekeken.Ik gaf een 0.25 aan deze film , hij een 1.

Gemiddeld dus een 0.6

avatar van Waackx

Waackx

Een verhaal van lik-me-vestje, de helft van de tijd zie je alleen bomen; wel leuk voor de natuurliefhebbers onder ons.

Het is maar goed dat de film een wazig beeld heeft dan vallen de slechte acteerprestaties van deze 3 minder op.

Goedkope vondsten vooral clichewerk.

Bel 3 vrienden op, ga naar het Amsterdamse Bos, neem een paar grote discolampen mee en een beetje knip-en plakwerk en je maakt een betere film als dit.

Ik dacht dat ik wel zo'n beetje het slechtste had gezien onder het found footage genre maar dit is nog slechter dan The Tunnel uit 2011.

Maar ik en m'n maat hebben ons een breuk gelachen dus uiteindelijk toch goed vermaakt met dit.

avatar van Doom4

Doom4

Op zich trok het verhaal mij wel aan. Maar had verwacht dat ze iets tofs/engs vonden met het metaal detecteren wat dus totaal niet het geval was. Aangezien ik een die hard horror liefhebber ben en voornamelijk found footage moest ik deze film zien. Deze film krijgt van mij een 5 van de 10, wat misschien nog aan de hoge kant is voor sommige mensen. Er gebeurde gewoon eigenlijk te weinig/niets wat erg jammer is want op zich had het wel potentie gehad.