• 8.229.151 stemmen

Blood Lake: Attack of the Killer Lampreys (2014)

Horror | 80 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: James Cullen Bressack

Met onder meer: Christopher Lloyd en Jason Brooks

Over Blood Lake: Attack of the Killer Lampreys

"They feed on one thing only."

De bewoners van Michigan worden geterroriseerd door moordlustige palingachtige wezens. Natuurexpert Michael wordt door de burgemeester benaderd om het probleem op te lossen. Maar met hun grote tanden en slijmerige lichaam is geen prooi te groot en geen plek meer veilig. Blijf weg van het zwembad en vermijdt het toilet, de Lampreys zijn onderweg!

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Vermakelijk! Vooral Lloyd, die klinkt alsof hij ieder moment om kan vallen om vervolgens nooit meer op te staan. Wordt ook op een leuk einde getrakteerd. Verder gewoon één van de vele aan banden gelegde Asylum films. Alleen gekeken omdat James hier verantwoordelijk voor is, maar veel zie je er niet van terug. Voor dat geringe groepje ''liefhebbers'' is het er één die absoluut aan de verwachtingen voldoet; smakelijke, glibberige pulp.

avatar van dope

dope

Voor 'n Asylum film was hij best te kijken.

avatar van Noodless

Noodless

Heerlijk B-filmpje rond moordlustige palingen die de kijker trakteert op veel slijm en hilarische toestanden. Zo wordt bijvoorbeeld Lloyd op een hilarische wijze geconfronteerd met deze glibberige, slijmerige wezens. Naar het einde toe iets te melig op vlak van familiebanden en vriendschappen, maar oké....dat nemen we wel erbij. Verwacht er niet te veel van, gewoon voor de fun. En wat is er met Shannon Doherty gebeurd ?... Lang niet meer gezien sinds de bekende serie uit begin jaren '90 en dan zie je dat voor niemand de tijd blijft stilstaan. Zo populair in die tijd...het leven raast voorbij.

Overigens een geweldige poster ! 6/10

avatar van Vascago

Vascago

Ik heb echt zwaar genoten van dit filmpje. Voor een Asylum best aardig acteerwerk, flink wat gore en Christopher Lloyd. Wat wil je nog meer!