Kick (2014)

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Sajid Nadiadwala
met Jacqueline Fernandez, Salman Khan en Randeep Hooda

Op een treinreis in Warschau ontmoet psychiater Shaina (Jacqueline Fernandez) de politieagent Himanschu (Randeep Hooda) uit India om over hun toekomstige huwelijk te praten. Beiden hebben hun twijfels over het huwelijk, maar op de treinreis worden ze vrienden en dit mondt uit in een diep gesprek over de vorige relatie van Shaina met de excentrieke Devil (Salman Khan), een man die puur een alleen voor een adrenaline rush leefde. Ondanks zijn eigenaardigheden hadden hij en Shaina een hevige romantische relatie totdat Devil het uitmaakt met Shaina voor een nieuwe adrenaline rush. Himanshu deelt op zijn beurt zijn glorieuze escapades die hij als politieagent had met een intelligente dief. Wat ze beiden niet weten is dat hun verhalen een ding gemeen hebben: Devil. Hij komt terug in hun leven met de smoes dat hij zijn geheugen is verloren. Hierachter zit een dieper mysterie en een geheime missie waarvoor Devil zijn leven wil geven.

Vanaf 27 juli te zien in twaalftal Pathé bioscopen.