• 8.297.404 stemmen

Geregisseerd door: Tom Holland

Met onder meer: Whoopi Goldberg, Sam Elliott en Rubén Blades

Releasedatum: 21 april 1988

Plot Fatal Beauty

"An earthquake is about to hit L.A. It's called Detective Rita Rizoli."

Rita Rizzoli (Whoopi Goldberg) is de vrouwelijke pendant van Dirty Harry die drugshandelaars in Los Angeles te lijf gaat. Mike Marshak (Sam Elliott), aanvankelijk lijfwacht van een drugsbaron, helpt een handje mee.

imageimageimageimage

avatar van Fangs

Fangs (crew films)

De harde actie en de serieuze momenten steken af bij de komische momenten. Ik kan beter zeggen komische bedoelde momenten, want ze zijn zelden grappig. > 2*

avatar van D-ark

D-ark

Een van de slechtste films ooit.

avatar van v.i.c.t.o.r.

v.i.c.t.o.r.

Oei!

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Het wordt bijna cult. Toch een lekker jaren '80 en Whoopi sfeertje.

avatar van rocco101

rocco101

D-ark schreef:

Een van de slechtste films ooit.

Nee toch!

avatar van Glacius

Glacius

Whoopi een beauty?

avatar van Tom de Haas

Tom de Haas

Jammer dat Goldberg niet tot haar recht komt in deze film die een anti-drug's boodschap heeft. Aktie /komedie met weinig aktie en helaas weinig humor. Twee scenes zijn me bijgebleven, waar goldberg over haar verleden verteld en haar ervaring met drug's en de scene waar ze het Cocaine feest binnenlopen en alle tieners zijn overleden aan de fout gesneden Coke.

avatar van Reg29

Reg29

Niet slecht,ook niet allerbeste maar gewoon een aardige film!

avatar van Mescaline

Mescaline

Fatal Beauty is vooral in de eerste helft erg vermakelijk maar valt helaas in de 2de helft wat terug in saaie momenten, wat meer actie had gemogen.

Whoopi doet het trouwens helemaal niet slecht en vult haar rol best leuk in, maar de film zelf is helaas erg vergeetbaar en het drama gedeelte voelde soms een beetje geforceerd aan.

Tja, zeker niet de beste film maar voor 1x best te pruimen.

avatar van clubsport

clubsport

het blijft toch wat lastig om whoopi serieus te nemen als tough cop , ook de love connectie met sam elliott was niet super geloofwaardig zullen we maar zegggen .

Toch heeft deze film wel zijn memorabele momenten die vooral van de bad guys brad dourif en zijn maat vandaan komen , verder zijn de actiescenes aardig gedaan al hebben we dit verhaal vele malen vaker al gezien .

Toch nog een aardig jaren 80 filmpje .

avatar van J.Verschoor

J.Verschoor

Whoopi Goldberg doet wanhopig haar best om grappig te zijn, wat maar niet wilt lukken, met als dieptepunt een monoloog waarin ze vertelt over haar jeugd en verloren dochtertje. Sam Elliott is duidelijk verdwaald in deze film.