• 8.485.795 stemmen

The Wedding Ringer (2015)

Komedie | 101 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Jeremy Garelick

Met onder meer: Kevin Hart, Josh Gad en Affion Crockett

Plot The Wedding Ringer

"He's the best man... money can buy."

Jimmy biedt zijn diensten aan om als getuige op te treden tijdens bruiloften voor mannen die om wat voor reden dan ook niemand hebben om hen bij te staan tijdens hun huwelijk. Doug, een aanstaande bruidegom, zit in zo'n situatie. Tot overmaat van ramp verzint hij niet alleen de namen van zijn getuigen maar ook van negen bruidsjonkers. Wanneer alles mis dreigt te lopen roept hij de hulp in van Jimmy.

imageimageimageimageimageimage

Otis / Alzado

Ed Palmer

avatar van utrecht boy

utrecht boy

Degene die dit script heeft geschreven is wat mij betreft werkelijk een komisch genie. Echt helemaal mijn soort humor dit.

avatar van SimonV

SimonV

Redelijk geslaagde comedy, maar wel heel erg voorspelbaar.

avatar van K. V.

K. V.

Deze eens geprobeerd en vond het wel een vermakelijke komedie. De cast deed me niet meteen een belletje rinkelen, maar deed het zeker niet slecht. Het verhaal is redelijk voorspelbaar, maar storend was het niet.

'k vond hem wel het bekijken waard.

avatar van soom

soom

Kaley is wel leuk. Kevin Hart is net een Tippel te druk, maar vindt gelukkig in Josh Gad wel een mooie tegenhanger.

Aardig leuk. Olivia Thirlby was het leukste.

Er zaten exact twee scenes en 2 beelden in waarvan ik heel ongemakkelijk werd.. En ja, ik weet heus wel dat dat Amerikaanse humor is. Maar het gaat me iets teveel aan het hart. Ik vond het net op het randje balanceren.

Josh Gad is het meest leuke aan dit, samen met Olivia. Direct gevolgd door Kaley, zeker.

Mooi begin, een paar mooie momenten. Het volgt het vaste verloop van de romantische film. Geen verrassingen, licht braafjes. Maar het is wel aanstekelijk. En zeker een bepaald plezier is merkbaar. Maar die twee scenes die ik net al aanhaalde drijven een beetje teveel in mijn gedachten nu. Daar denk ik nu, op dit moment aan. Het is wel erg makkelijk scoren, zeg maar. Naar beneden afgerond een magere 3. Het had iets fijngevoeliger gemogen. En Kevin, je bent toch stiekem geen familie van Eddie, wel?

avatar van RoFFeL

RoFFeL

gewoon lachen!

avatar van Daan258

Daan258

Comedy kon ik de film niet echt noemen maar eerder een Feel Good Movie.

Het verhaal is vrij standaard maar de cast daarin tegen is wel leuk. (ook al speelde Kevin Hart net iets TE) wat af en toe zelfs een beetje vervelend was.

Jammer dat de film nergens echt grappig te noemen is maar al met al redelijk goed vermaakt.

avatar van Leno

Leno

Matige komedie waarbij de wisselwerking tussen Hart en Gad nog wel oke is, maar verder niets te bieden heeft. De grappen zijn bedroevend, uit de categorie 'kijk ons eens het randje opzoeken' omdat er, bijna gemeengoed in dit genre de laatste jaren, een piemel inzit. Het moraal ligt er wel extreem dik bovenop.

avatar van DeCol

DeCol

Leuk!

We hadden zin in een makkelijke film en op Netflix kwamen we uit bij The Wedding Ringer. Het bleek een flinke feel good movie. Gelukkig nog grappig ook! Kevin Hart vind ik toch altijd wel leuk en met de rest van de cast werkt het goed. Ze lijken er echt zin in te hebben. Geen bijzonder verhaal en heel voorspelbaar, maar het mocht de pret niet drukken.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

Grappige film met een leuk concept. Hart speelt voor de verandering een keer niet de clown die een paar blikjes energiedrank te veel op heeft en dat siert hem prima. Gad speelt aardig, maar de komedie komt echt van de rest van de cast.
De film begint hilarisch, maar weet dat niveau niet de gehele speelduur vast te houden. Ondanks dat, heeft de film regelmatig voor een lach gezorgd. De best man speech en de Titanic scène waren werkelijk hilarisch.
Het verhaal is verder behoorlijk cliché en misschien zelfs wat onzorgvuldig uitgewerkt. Ook de soundtrack was niets speciaals. Maar goed, de film levert wat je ervan kan verwachten dus dat is prima.

avatar van jippie2010

jippie2010

• 1942 berichten

Zeker flink gelachen, maar de film blijft zich zelf herhalen naar een voorspelbaar plot. Helaas, want er zaten zeker leuke scenes in. *2,5

avatar van Kooiker

Kooiker

Het idee is aardig, maar de uitwerking is zo over de top, dat het zijn doel voorbij schiet. Had een beetje normale types gekozen. Ook dan kan er nog van alles misgaan. Dit is meer : Lach of ik schiet.

Het is te onwaarschijnlijk om geloofwaardig over te komen. Te Amerikaans dus weinig subtiel.

avatar van gizzegiz

gizzegiz

• 1976 stemmen

Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb met een film. Alleen de sportwedstrijd mocht, wat mij betreft, een stuk ingekort worden.

avatar van Milsen

Milsen

Kostelijk vermaakt met deze film

avatar van ILDIB

ILDIB

Gewoon vermakelijk. Wellicht iets te lang maar dan nog. Niet alle scenes even goed maar vaak wel.