Aardige film met heel wat coryfeeën (pun intended).
Sommige dingen zoals het First Dates intermezzo zijn geinig. Goed kijkbaar maar echt grappig of scherp wordt het nergens.
Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One (2023) 2,5
6 maart, 19:19 uur
Een van de minsten in de reeks wat mij betreft. Leuke actrices daar ligt het niet aan samen met het gebeuren op de duikboot het leukste van de film. De entiteit tja.
Toffe film met veel vaart, gewoon vermoeiend om naar te kijken en te luisteren ook door het vrijwel continue geschreeuw van de personages. Geinig inkijkje in de diamantwereld in New York en Kevin Garnett en z'n entourage is ook een leuke aanvulling.
Alternatieve titel: The Worst Person in the World, 7 februari, 09:22 uur
ik vond dit echt een hele toffe film, voor mij levensecht. Millenial stuff. Mooit gefilmd, sterk geacteeerd. Tijdje teruggezien maar toch nog even een berichtje.
Het verhaal is voor mij en velen met mij bekend. En het eerste gedeelte van de film zat ik toch een beetje te wachten tot er echt wat gebeurde. Matt Damon leek me in eerste instantie een miscast maar dat is toch wel een vakman.
De jaren tachtig aankleding is tof gedaan en het enthousiasme bij Nike is leuk weergegeven. Phil Knight is een interessnte figuur die tof wordt neergezet door Ben Affleck. Maar het sterkste van de film vind ik toch de verbale battle tussen Sonny Vaccaro en ma Jordan. Mooie speeches werden er afgestoken.
Alternatieve titel: Riders of Justice, 4 februari, 18:50 uur
Best een bijzondere film een mix van thirller, actie, drama en humor. De cast is goed, gaan weleens wat over the top meaar vooral het karakter Mikkelsen en z'n dochter spreken aan. Wel wast onevenwichtig maar fijne film om te zien.
Destijds best indruk op me gemaakt, het was nogal een happening. Nostalgisch ja, mooi om te zien hoe talentvol sommige mensen toch zijn. En wat is Bob Dylan me toch een partijtje ongemakkelijk.