• 10.523 nieuwsartikelen

Ontwikkeld door: Olivier Marchal

Met onder meer: Tewfik Jallab, Nicolas Duvauchelle en Idir Azougli

Oorspronkelijke taal: Frans

Release datum: woensdag 6 december 2023

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Pax Massilia

Marseille staat bekend als een onveilige stad, met tal van onaangename verrassingen in petto voor degenen die niet zijn weg weet aldaar. Een groep speciale politieagenten gebruikt bijzondere methodes om hun weg hier te vinden. Met behulp van deze ongewone methodieken pogen ze een gevaarlijke crimineel op te sporen, om te voorkomen dat Marseille in een bloedbad wordt gestort.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Alle Media

Meningen over Pax Massilia

avatar van tbouwh

tbouwh

vrijdag 8 december 2023
Pax Massilia seizoen 1
Aan de zonnige zuidkust van Frankrijk is het goed toeven, maar toch rijden sommige toeristen met een grote boog om de grootste havenstad heen. Al jaren rijzen de criminaliteitscijfers juist in het prachtige Marseille de pan uit. De onderhoudende, maar overdadige misdaadserie Pax Massilia biedt wat dat betreft geen enkel zicht op verbetering: het plaatselijke drugscircuit wordt verbeeld als een giftige cocktail van afpersing, corrupte dealtjes en persoonlijke afrekeningen.
Lees verder
avatar van AniSter

AniSter

donderdag 7 december 2023
Pax Massilia seizoen 1 Een Frans toppertje onder de vlag van Netflix. Keiharde drugs/maffiaserie die zich afspeelt in Marseille. Genoeg actie en spanning, gespeeld door een prima cast. Het verhaal zit prima in elkaar alhoewel het geheel zich afspeelt rondom slechts enkele personen. Het einde lijkt erop dat er een volgend seizoen mogelijk is. Voor mij mag het.