• 8.978.898 stemmen

Genre: Drama / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Neil LaBute

Met onder meer: Kelly Overton, Jonathan Scarfe en Christopher Heyerdahl

Release datum: vrijdag 23 september 2016

Eerst uitgezonden op: SyFy (Verenigde Staten)

Plot Van Helsing

Vanessa Helsing, is de dochter van de gedoodverfde tegenstander van Dracula en beroemd vampierjager Abraham Van Helsing. Ze ontwaakt, naar vijf jaar lang te hebben geslapen, in een toekomst waar vampieren de wereld hebben overgenomen. Ook ontdekt ze, dat zij een unieke gave heeft over vampieren. Hierdoor is ze mensheid laatste hoop op een offensief om terug te krijgen wat is verloren.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Van Helsing

avatar van Thijvij

Thijvij

dinsdag 17 januari 2017
Van Helsing seizoen 1 Ik snap niet zo goed waarom dat deze serie zo laag scoort? Oké het verhaal is wat dunnetjes, maar dat kun je verwachten. We hebben 13 afleveringen in 4 dagen gezien en zaten er midden in, ik vond de serie zeker boeien. Dat Sam de moordenaar was, zag je natuurlijk wel aankomen, maar er zaten wat verrassende twists in, vond ik tenminste. Een prima serie en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen.
avatar van 606

606

zondag 18 februari 2018
Van Helsing seizoen 1 SyFy of niet! Ik kan er tot nu toe best van genieten. Ben best tevreden terwijl hier de stem laag is. Ik kijk dus lekker verder. ?

stinissen

donderdag 17 november 2016
Van Helsing seizoen 1 Het blijft maar shit met SyFy. En dan ook nog onder regie van Jason Priestley... "Van Helsing" Help Out (2016) - imdb.com