• 8.985.424 stemmen

Chainsaw Man

Chainsaw Man seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Chainsaw Man? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Chainsaw Man.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Chainsaw Man (Seizoen 1) dateert van 2022.

Chainsaw Man Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Chainsaw Man? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Chainsaw Man seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Chainsaw Man Serie Informatie

Chainsaw Man is een Animatie / Actie-serie uit 2022. Geregisseerd door Masato Nakazono met onder meer de acteurs Kikunosuke Toya, Tomori Kusunoki en Shogo Sakata .

Denji is een jongeman met een eenvoudige droom: een gelukkig en vredig leven leiden samen met een meisje dat hij leuk vindt. De realiteit is echter anders. Voor de yakuza moet Denji duivelse wezens doden om de torenhoge schuld van zijn vader af te lossen. Bij deze taak past Denji het duiveltje Pochita als wapen toe. Wanneer Denji door de yakuza wordt verraden en gedood, smelt Pochita samen met Denji's lichaam. Daaropvolgend kan Denji in Chainsaw Man transformeren. Met zijn nieuwe krachten besluit Denji zijn vijanden op brute wijze uit te schakelen. Andere jagers bieden Denji daarnaast een baan aan om hen te helpen alle duivelse wezens uit te roeien.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,75 met in totaal 2 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.