• 8.604.080 stemmen

Tekken: Bloodline

Tekken: Bloodline seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Tekken: Bloodline? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Tekken: Bloodline.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Tekken: Bloodline (Seizoen 1) dateert van 2022.

Tekken: Bloodline Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Tekken: Bloodline? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Tekken: Bloodline seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Tekken: Bloodline Serie Informatie

Tekken: Bloodline is een Animatie / Actie-serie uit 2022. Geregisseerd door Yoshikazu Miyao met onder meer de acteurs Hiroshi Watanabe en Kaiji Tang .

Jin Kazama leerde al op jonge leeftijd van zijn moeder de zelfverdedigingskunst van de familie. Toch was hij machteloos toen er plotseling een monsterlijk kwaad opdook dat alles vernietigde wat hem dierbaar was en zijn leven voorgoed veranderde. Boos op zichzelf omdat hij niet in staat was het kwaad te stoppen, zwoer Jin wraak en zocht naar absolute macht om die te bewerkstelligen. Zijn zoektocht leidt hem naar de ultieme strijd op het wereldtoneel: het King of Iron Fist-toernooi.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,17 met in totaal 6 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.