• 8.985.401 stemmen

Ten Minste Houdbaar Tot

Ten Minste Houdbaar Tot seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Ten Minste Houdbaar Tot? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Ten Minste Houdbaar Tot.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Ten Minste Houdbaar Tot (Seizoen 1) dateert van 2022.

Ten Minste Houdbaar Tot Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Ten Minste Houdbaar Tot? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Ten Minste Houdbaar Tot seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Ten Minste Houdbaar Tot Serie Informatie

Ten Minste Houdbaar Tot is een Komedie / Drama-serie uit 2022.

Samen oud worden. Het is een belofte die op talloze bruiloften wordt gedaan, maar ook een belofte die in werkelijkheid vaak lastig realiseerbaar blijkt. Je doet een compromisje hier en daar, laat carrièrekansen schieten voor een kinderwens, of ontmoet simpelweg een ander. In het geval van Anna is het de overgang die de belofte ineens in gevaar brengt. Het blijkt echter vooral een druppel in een overvolle emmer, want in werkelijkheid hangt het huwelijk met haar man Paul al langer van iets te veel compromissen aan elkaar. De afgelopen jaren maakten ze zich daar niet zo druk om, want Anna had de kinderen en Paul zijn carrière. Het klinkt een tikje conservatief, maar het leek grotendeels naar wens van beide partijen. Er breekt nu echter een geheel nieuwe fase aan, wanneer hun kinderen op het punt staan om uit huis te gaan. Dan krijgt Anna overgangsverschijnselen, en krijgt Paul op zijn werk een promotiekans. Het is niet bepaald een ideale start van hun ‘nieuwe leven’, maar Anna weigert zich zomaar neer te leggen bij de veranderende realiteit. Ze wil haar acteercarrière oppakken, en zoekt rust in het spirituele. Toch lijken zij en Paul daardoor alleen maar verder uit elkaar te groeien.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,72 met in totaal 9 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.