• 10.565 nieuwsartikelen

Genre: Actie / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Steven Kane, Kyle Killen, Steven Kane en Kyle Killen

Met onder meer: Pablo Schreiber, Natascha McElhone en Yerin Ha

Release datum: donderdag 24 maart 2022

Eerst uitgezonden op: Paramount+ (Verenigde Staten)

• SkyShowtime Bekijk via SkyShowtime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Halo

In de zesentwintigste eeuw voert de mensheid een intergalactische oorlog met een alienvolk, genaamd 'The Covenant'. Een elite-eenheid van supersoldaten genaamd 'The Spartans', onder leiding van 'Master Chief Spartan' John-117, bestrijdt deze buitenaardse vijand, teneinde deze dreiging voor het menselijke bestaan af te wenden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een Halo seizoen 3?

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Halo

avatar van Harley Quinn

Harley Quinn

donderdag 16 juni 2022
Halo seizoen 1 Aan verwachtingen kun je niet ontkomen. Net zoals hoop monden ze meestal uit in uitgestelde teleurstelling, waarna een lading kritiek volgt. Immers kan niemand het iedereen naar zijn of haar zin maken. Persoonlijk heb ik verwachtingen lang geleden laten varen: ik laat me verrassen. Halo valt voor mij in de categorie aangename verrassingen. Zonder bezwaard of beïnvloed te zijn door de vergelijking van de game, biedt Halo ruim voldoende entertainment, diepgang, actie en drama. Schreiber zet een perfecte Master Chief neer: de ultieme soldaat die bikkelhard, maar tegelijkertijd ook innemend en kwetsbaar kan zijn. De overige castleden, onder meer Natascha McElhone en Kate Kennedy, overtuigen eveneens in hun rollen. De werelden, wezens en effecten zien er mooi uit - zeker op een groot scherm met Dolby Vision en Atmos. De gevechtsscènes zijn verzorgd en creëren een goede balans tussen het onderliggend narratief. Laat seizoen twee maar snel komen.
avatar van Gerlof78

Gerlof78

zaterdag 16 april 2022
Halo seizoen 1 Ik vind Halo een leuke serie, geen hoogvlieger maar zeker te doen en ook qua verhaal idem. De cast speelt goed en visueel is hij om van te smullen maar ja wat wil je vandaag de dag ook met al dat cgi Qua het spel heb ik de 1st vaak gespeeld en vind het wel leuk dat er nu een serie van is gemaakt, al hoe wel een grote film voor mij ook wel had gemogen.
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six