• 8.985.830 stemmen

Blue Bloods

Blue Bloods seizoen 15?

Zal er een seizoen 15 beschikbaar komen voor de tv-serie Blue Bloods? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Blue Bloods.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Blue Bloods (Seizoen 14) dateert van 2023.

Blue Bloods Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 15) van Blue Bloods? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Blue Bloods seizoen 15 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Blue Bloods Serie Informatie

Blue Bloods is een Drama / Misdaad-serie uit 2010-2023. Geregisseerd door David Barrett met onder meer de acteurs Tom Selleck, Donnie Wahlberg en Bridget Moynahan .

Blue Bloods gaat over het leven van de familie Reagan die bestaat uit agenten in New York. Frank Reagan is hoofd van de New York Police Department. De verschillende generaties hebben grote verschillen in mening van aanpak van criminaliteit, maar een ding hebben ze gemeen, ze stoppen niet voordat gerechtigheid is geschied.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,96 met in totaal 59 stemmen. De serie heeft momenteel 14 seizoenen.