• 8.985.476 stemmen

Revenants, Les

Les Revenants seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie Les Revenants? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Les Revenants.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Les Revenants (Seizoen 2) dateert van 2015.

Les Revenants Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van Les Revenants? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Les Revenants seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Les Revenants Serie Informatie

Les Revenants is een Drama / Fantasy-serie uit 2012-2015. Geregisseerd door Fabrice Gobert met onder meer de acteurs Anne Consigny, Frédéric Pierrot en Clotilde Hesme .

Het rustige leven in een dorpje in de Franse Alpen wordt ruw verstoord: meerdere inwoners van wie iedereen dacht dat ze dood waren, keren plotseling terug naar huis. Ze maken een versufte indruk en realiseren zich zelf niet dat ze inderdaad al jaren geleden waren overleden. Het bizarre is ook dat ze er volkomen normaal uitzien. Ze zijn uiterlijk geen dag ouder geworden en hebben geen enkel besef van hun eigen sterfelijkheid. Stuk voor stuk zijn ze vastbesloten de draad van hun leven weer op te pakken. Maar dan begint het tot de dorpsbewoners door te dringen dat zij niet de enigen zijn die zijn teruggekeerd uit de dood. Want kort daarna wordt het dorp geteisterd door een reeks gruwelijke moorden. Het ziet ernaar uit dat een seriemoordenaar uit het verleden weer actief is geworden. En het wordt allemaal nog veel vreemder...

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,67 met in totaal 119 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.