ad
  • 8.148.022 stemmen

Desu Nōto

Desu Nōto seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Desu Nōto? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Desu Nōto.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Desu Nōto (Seizoen 1) dateert van 2006.

Desu Nōto Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Desu Nōto? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Desu Nōto seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Desu Nōto Serie Informatie

Desu Nōto is een Animatie / Misdaad-serie uit 2006-2007. Het is geregisseerd door Tomohiko Ito met onder meer de acteurs Mamoru Miyano, Noriko Hidaka en Nozomu Sasaki .

Light Yagami is een briljante, maar snel verveelde middelbare scholier die zich ergert aan alle corruptie in de wereld. Zijn leven verandert drastisch als hij een mysterieus notitieboekje vindt, de Death Note. Als iemands naam in dit notitieboekje wordt geschreven, zal die persoon sterven. Light is in eerste instantie nogal sceptisch, en denkt dat het gewoon een grap is. Maar na wat geëxperimenteer en de dood van twee criminelen moet Light wel geloven dat de Death Note echt is. Na de ontmoeting met de eigenlijke eigenaar van de Death Note, een shinigami (Death God/God des Doods) met de naam Ryuk, streeft Light ernaar "de god van de nieuwe wereld" te worden door het kwaad uit de wereld te verbannen met behulp van de Death Note.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,95 met in totaal 50 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.