• 8.985.842 stemmen

Traumschiff, Das

Das Traumschiff seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Das Traumschiff? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Das Traumschiff.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Das Traumschiff (Seizoen 1) dateert van 1981.

Das Traumschiff Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Das Traumschiff? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Das Traumschiff seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Das Traumschiff Serie Informatie

Das Traumschiff is een Romantiek / Drama-serie uit 1981-2019. Geregisseerd door Hans-Jürgen Tögel

In deze langlopende serie volgen we de verwikkelingen van de passagiers van een cruiseschip, die in elke aflevering naar een andere vakantiebestemming reizen. De bemanning (die door de jaren heen wijzigt) doet hun uiterste best om alle passagiers het naar hun zin te maken tijdens hun cruisereizen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,00 met in totaal 3 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.