• 8.985.401 stemmen

Wir Sind die Welle (2019)

1 seizoen

Alternatieve titel: We Are the Wave

Genre: Drama

Oorsprong: Duitsland

Ontwikkeld door: Dennis Gansel, Jan Berger en Peter Thorwarth

Met onder meer: Ludwig Simon, Luise Befort en Michelle Barthel

Release datum: vrijdag 1 november 2019

Plot Wir Sind die Welle

De serie volgt een groep tieners die de droom van een betere toekomst nastreven, geleid door een nieuwe en mysterieuze klasgenoot. Ze willen hun woede over sociale problemen niet langer verbergen. Wat begint als een idealistische en speelse opstand tegen het establishment, krijgt al snel een dreigend momentum. Maar rechtvaardigt het doel echt de middelen?

Meningen over Wir Sind die Welle

Blair Waldorf_mm

dinsdag 12 november 2019
Wir Sind die Welle seizoen 1 Wel een serie voor jongeren, maar wel een spannend en geëngageerd verhaal met prima jonge cast. Lea is een nieuwe heldin.
avatar van horizons

horizons

dinsdag 19 november 2019
Wir Sind die Welle seizoen 1 Na twee afleveringen blijkt dit weer een goede degelijke Duitse productie te zijn. Niet zo sterk als Dark maar die serie ontwikkelde zich pas echt in het tweede seizoen dus die vergelijking is nog niet helemaal eerlijk. Soundtrack speelt wel erg leentjebuur bij andere series maar is aan sich niet verkeerd.
avatar van jarno1975

jarno1975

woensdag 23 oktober 2019
Wir Sind die Welle seizoen 1 Losjes gebaseerd op Die Welle (2008) - MovieMeter.nl Vanaf 1 november op Netflix te zien.