• 8.985.968 stemmen

Nash Bridges

Nash Bridges seizoen 7?

Zal er een seizoen 7 beschikbaar komen voor de tv-serie Nash Bridges? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Nash Bridges.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Nash Bridges (Seizoen 6) dateert van 2000.

Nash Bridges Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 7) van Nash Bridges? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Nash Bridges seizoen 7 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Nash Bridges Serie Informatie

Nash Bridges is een Drama / Misdaad-serie uit 1996-2001. Geregisseerd door Jim Charleston met onder meer de acteurs Don Johnson, Cheech Marin en Jodi Lyn O'Keefe .

Nash Bridges is een politieonderzoeker bij de afdeling Special Investigations Unit van de politie van San Francisco. Hij heeft een reputatie als absolute topper, maar hij is niet altijd zo succesvol wanneer het gaat om zijn persoonlijke leven. Nash vertrouwt op zijn instincten, is streetwise, heeft een scherp gevoel voor humor en charme. Samen met zijn partner Joe Dominguez nemen ze het op tegen de criminelen van de Bay Area.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,94 met in totaal 17 stemmen. De serie heeft momenteel 6 seizoenen.