• 8.985.823 stemmen

That '70s Show

That '70s Show seizoen 9?

Zal er een seizoen 9 beschikbaar komen voor de tv-serie That '70s Show? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van That '70s Show.

Het laatste bij ons bekende seizoen van That '70s Show (Seizoen 8) dateert van 2005.

That '70s Show Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 9) van That '70s Show? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over That '70s Show seizoen 9 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

That '70s Show Serie Informatie

That '70s Show is een Komedie-serie uit 1998-2006. Geregisseerd door David Trainer met onder meer de acteurs Topher Grace, Laura Prepon en Mila Kunis .

Vroeger was alles beter. That '70s Show is een Amerikaanse sitcom die gaat over het leven van een groep tieners in de Amerikaanse plaats Point Place in Wisconsin. In de show worden sociale thema's aangesneden als feminisme, de nieuwe houding ten opzichte van seksualiteit, de economische moeilijkheden in tijden van recessie, wantrouwen tegen de Amerikaanse regering, de snelle ontwikkeling van televisie en het gebruik van drugs.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,41 met in totaal 702 stemmen. De serie heeft momenteel 8 seizoenen.