• 8.228.493 stemmen

Agent X

Agent X seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Agent X? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Agent X.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Agent X (Seizoen 1) dateert van 2015.

Agent X Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Agent X? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Agent X seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Agent X Serie Informatie

Agent X is een Actie / Drama-serie uit 2015. met onder meer de acteurs Sharon Stone, Jeff Hephner en John Shea .

De weduwe vrouw van een Amerikaanse senator stijgt in de politieke gelederen en wordt verkozen als eerste vrouwelijke vice-president. Ze ontdekt al snel dat er een geheim agent is die helpt het land te beschermen in tijden van crisis. John Case is een operatieve "Agent X", die gevoelige zaken behandelt die de CIA en FBI niet aankunnen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,00 met in totaal 1 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.