• 8.985.308 stemmen

Ontwikkeld door: Tim Kamps

Met onder meer: Alex Klaasen, Kim van Kooten en Wart Kamps

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: vrijdag 9 januari 2015

Eerst uitgezonden op: NPO 3 (Nederland)

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Missie Aarde

Missie Aarde speelt zich af in het jaar 2063, waarin vrijwel al het land op Aarde overstroomd is. Alleen de Nederlanders hebben hun land tegen het water weten te beschermen. Zeven astronauten uit Nederland zijn eropuit gestuurd om een nieuwe thuisplaneet te vinden waar de mensheid kan gaan wonen.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Missie Aarde

vrijdag 27 november 2015
Missie Aarde seizoen 1 Vreemde serie die een juiste balans weet te vinden tussen droge sketches, flauwe onderbroekenlol en zelfs gevoelig drama. Het helpt dat acteurs en actrices perfect op elkaar ingespeeld zijn en daarom allemaal nog beter tot hun recht komen. Goed nieuws dat de tweede reeks al reeds aangekondigd is. Laat dit maar uitgroeien tot een verdiende cult-hit!
avatar van Teunnis

Teunnis

dinsdag 15 maart 2016
Missie Aarde seizoen 2 Bij gebrek aan een pagina voor het tweede seizoen zeg ik het hier even: wat was dat een k*taflevering zeg... Die gehele persconferentie was tenenkrommend qua humor. En dan die journalisten Ik geef ze nog één aflevering de kans, maar voorlopig wordt het (redelijke) niveau van vorig jaar bij lange na niet gehaald.