ad
  • 8.117.950 stemmen

Missie Aarde - Seizoen 2 (2016)

Show titel: Missie Aarde

IMDb beoordeling: 6,3 (465)

Seizoenen: 2 seizoenen

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Missie Aarde

Afleveringen Seizoen 2 (2016)

1. 1. Breaking News

Terwijl Harold onderzoekt of de nieuwe planeet leefbaar is, bereidt Axel vast de persconferentie voor. Hij raakt wat overmoedig door de aandacht. Kurt is nog steeds werkeloos en besluit een boek te schrijven over zijn leven.

2. 2. Asielzoeker

Terwijl Kurt onderzoekt of er meer is tussen hemel en aarde, stuit de Tasman op een ongeïdentificeerd object in de ruimte. SARA ontdekt via warmtesensoren dat er levend organisme aan boord is en er wordt aangekoppeld. Bram krijgt een waarschuwing van de minister.

3. 3. Vacante Positie

Bram is vooralsnog niet van plan om Kurt zijn baan terug te geven en vraagt de overige bemanningsleden te solliciteren op deze vacature. Wanneer niemand blijkt een goede verbinding te kunnen maken met aarde, staat Bram voor een dilemma. Thijs vermoedt dat Reibek een robot is en gaat met Kurt op onderzoek uit.

4. 4. Wormgat

Als de Tasman een wormgat nadert krijgt iedereen een opfriscursus over dit fenomeen. De bemanning maakt zich ondertussen zorgen over de slechte invloed die Svetlana uitoefent op Bram. En Axel vraagt zich af wie er eigenlijk naar hem luistert als hij zijn verhaal kwijt wil.

5. 5. Stuurloos

Wanneer alles uitvalt op de Tasman en het schip stuurloos blijkt, gaat Reibek dieper het schip in om het defect te lokaliseren. Brechtje is helemaal klaar met de Russische wijsheden van Svetlana.

6. 6. Contact

Harold gaat met de VUT en Reibek wordt gevraagd een afscheidsspeech voor te bereiden. De Tasman staat op het punt door de tien miljoen kilometer grens te gaan. Bram vraagt wie er met hem mee door wil.

In Series > Nieuws > Missie Aarde - Seizoen 2:

De beste dramaseries - npo.nl

Veelbelovende teaser voor het tweede seizoen (Amerikaanse stijl!)

Eerste aflevering is gelanceerd: De beste dramaseries - npo.nl

avatar van Teunnis

Teunnis

Bij gebrek aan een pagina voor het tweede seizoen zeg ik het hier even: wat was dat een k*taflevering zeg... Die gehele persconferentie was tenenkrommend qua humor. En dan die journalisten Ik geef ze nog één aflevering de kans, maar voorlopig wordt het (redelijke) niveau van vorig jaar bij lange na niet gehaald.

Donkerwoud

Ik vond hem wel leuk eigenlijk. Zelfs de persconferentie.

Donkerwoud

Vind aflevering 'Wormgat' toch weer vanouds sterk. Hard gelachen.

avatar van Teunnis

Teunnis

Op de eerste aflevering na zijn het tot nu toe allemaal rake afleveringen. Erg leuk!

Donkerwoud

Met de komst van een nieuw typetje - de Russische Svetlana - raken de gemoederen opnieuw verhit aan boord van de Tasman. Ook het tweede seizoen heeft dezelfde vreemde mengeling van hilariteit, ontroering en absurdisme. Iets minder een verrassingseffect, want het concept is inmiddels bekend.