Mijn Series +

Missie Aarde - Seizoen 2 (2016)

Nederland
Komedie / Sciencefiction

ontwikkeld door Tim Kamps
met Kim van Kooten, Wart Kamps en Alex Klaasen

Missie Aarde speelt zich af in het jaar 2063, waarin vrijwel al het land op Aarde overstroomd is. Alleen de Nederlanders hebben hun land tegen het water weten te beschermen. Zeven astronauten uit Nederland zijn eropuit gestuurd om een nieuwe thuisplaneet te vinden waar de mensheid kan gaan wonen.

1. Breaking News
  2. Asielzoeker
  3. Vacante Positie
  4. Wormgat
  5. Stuurloos
  6. Contact
In Series > Nieuws > Missie Aarde - Seizoen 2:

De beste dramaseries - npo.nl

Veelbelovende teaser voor het tweede seizoen (Amerikaanse stijl!)

Eerste aflevering is gelanceerd: De beste dramaseries - npo.nl

avatar van Teunnis
Bij gebrek aan een pagina voor het tweede seizoen zeg ik het hier even: wat was dat een k*taflevering zeg... Die gehele persconferentie was tenenkrommend qua humor. En dan die journalisten Ik geef ze nog één aflevering de kans, maar voorlopig wordt het (redelijke) niveau van vorig jaar bij lange na niet gehaald.

avatar van Donkerwoud
Ik vond hem wel leuk eigenlijk. Zelfs de persconferentie.

avatar van Donkerwoud
Vind aflevering 'Wormgat' toch weer vanouds sterk. Hard gelachen.

avatar van Teunnis
Op de eerste aflevering na zijn het tot nu toe allemaal rake afleveringen. Erg leuk!

avatar van Donkerwoud
Met de komst van een nieuw typetje - de Russische Svetlana - raken de gemoederen opnieuw verhit aan boord van de Tasman. Ook het tweede seizoen heeft dezelfde vreemde mengeling van hilariteit, ontroering en absurdisme. Iets minder een verrassingseffect, want het concept is inmiddels bekend.