• 8.985.277 stemmen

Alleen Elvis Blijft Bestaan (2013-2020)

Talkshow | 10 seizoenen

Genre: Talkshow

Oorsprong: België

Met onder meer: Thomas Vanderveken, Daan Stuyven en Luk Alloo

Release datum: vrijdag 13 september 2013

Eerst uitgezonden op: Canvas (België)

Plot Alleen Elvis Blijft Bestaan

'Alleen Elvis blijft bestaan' is een praatprogramma waarin Thomas Vanderveken een lang gesprek heeft met één gast. Aan de hand van twaalf videofragmenten praat Thomas met zijn gast over leven en werk, over motivatie en inspiratie. Negen beeldfragmenten worden door de gast zelf gekozen, de andere drie, de zogenaamde vraagtekens, worden door Vanderveken en zijn redactie geselecteerd.

Meningen over Alleen Elvis Blijft Bestaan

zondag 16 september 2018
Alleen Elvis Blijft Bestaan seizoen 7 Persoonlijk vond ik de episode met Bart De Pauw de meest boeiende, omdat het nu eenmaal in mijn interessesfeer zit en de man verdomd goed weet waar hij mee bezig is op dat vlak. In principe zat de episode met Hilde van Mieghem in dezelfde categorie, desondanks kon dit mijn aandacht niet houden wegens inhoudelijk weinig diepgaand en niet bepaald sympathiek. Om maar aan te tonen dat binnen dit concept de aflevering maar zo interessant of fijn kan zijn als de studiogast in kwestie.