• 8.985.266 stemmen

Yellowstone

Yellowstone seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Yellowstone? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Yellowstone.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Yellowstone (Seizoen 5) dateert van 2022.

Yellowstone Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Yellowstone? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Yellowstone seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Yellowstone Serie Informatie

Yellowstone is een Drama / Western-serie uit 2018-2024. Geregisseerd door Stephen T. Kay met onder meer de acteurs Kevin Costner, Kelly Reilly en Wes Bentley .

De familie Dutton, met John aan het hoofd, bezit de grootste ranch van de Verenigde Staten. John probeert hier samen met zijn familie op een eerlijke manier zijn boterham te verdienen. Het wordt hem echter alles behalve gemakkelijk gemaakt. De Dutton ranch ligt constant onder vuur door projectontwikkelaars, een indianenreservaten en het ontstaan van het eerste Amerikaanse natuurreservaat Yellowstone National Park. De Duttons blijven er echter alles aan doen om hun land te beschermen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 4,12 met in totaal 470 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.