• 8.985.805 stemmen

The Real Ghostbusters (1986-1988)

Alternatieve titels: The Real Ghost Busters / Slimer! and the Real Ghostbusters

Genre: Animatie / Actie

Ontwikkeld door: Harold Ramis en Dan Aykroyd

Met onder meer: Frank Welker, Maurice LaMarche en Arsenio Hall

Release datum: zaterdag 13 september 1986

Eerst uitgezonden op: ABC (Verenigde Staten)

Plot The Real Ghostbusters

Het verhaal gaat verder waar de originele film ophield. De Ghostbusters krijgen te maken met nieuwe bovennatuurlijke zaken, waar vaak legendarische monsters bij zijn betrokken. Het team bestaat uit de vijf leden. Dr. Peter Venkman is het hoofd van het team, en besluit of ze een zaak aannemen of niet. Dr. Egon Spengler, een wetenschappelijk genie, is de primaire bron van kennis in de groep. Dr. Ray Stantz is een mannetje van alles, en na Egon de slimste van het team. Winston Zeddemore is de moedige serieuze man van het team. En dan is er Slimer, het spook dat de Ghostbusters vingen in het hotel tijdens hun eerste grote opdracht. Tevens wordt het team bijgestaan door hun secretaresse, Janine Melnitz.

Meningen over The Real Ghostbusters

avatar van Scarafax

Scarafax

woensdag 26 december 2018
The Real Ghostbusters seizoen 1 Best een redelijke serie, echter vond ik 'Ghostbusters' een leukere serieda deze.