• 8.985.908 stemmen

Doctor Who

Doctor Who seizoen 16?

Zal er een seizoen 16 beschikbaar komen voor de tv-serie Doctor Who? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Doctor Who.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Doctor Who (Seizoen 15) dateert van 2025.

Doctor Who Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 16) van Doctor Who? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Doctor Who seizoen 16 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Doctor Who Serie Informatie

Doctor Who is een Avontuur / Sciencefiction-serie uit 2005-2025. Geregisseerd door Graeme Harper met onder meer de acteurs Christopher Eccleston, Peter Capaldi en Arthur Darvill .

Doctor Who is een Britse SF-serie met als hoofdpersoon "De Doctor". De Doctor is een alien, een Time Lord, en heeft een schip genaamd de TARDIS ('Time And Relative Dimensions In Space) waarmee hij door tijd en ruimte reist. Een eigenschap van de TARDIS is dat zij van binnen groter is dan van buiten. De buitenkant van de TARDIS heeft de vorm van een ouderwetse, Engelse politietelefooncel met een mooie, blauwe kleur (beter bekend als 'TARDIS-blauw'). De Doctor reist altijd in het gezelschap van één of meerdere reisgenoten.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,79 met in totaal 341 stemmen. De serie heeft momenteel 15 seizoenen.