• 8.985.832 stemmen

Oorsprong: Canada / Verenigde Staten

Ontwikkeld door: Brad Wright

Met onder meer: Eric McCormack, MacKenzie Porter en Nesta Cooper

Release datum: maandag 17 oktober 2016

Eerst uitgezonden op: Showcase (Canada)

Plot Travelers

Honderd jaar in de toekomst, ontdekken de laatst overgebleven mensen hoe ze hun bewustzijn terug kunnen sturen naar de eenentwintigste eeuw. Deze reizigers kunnen in het leven van willekeurige mensen uit de eenentwintigste eeuw stappen. Op deze manier krijgen ze een kans om de mensheid van een verschrikkelijke toekomst te redden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een Travelers seizoen 4?

Meningen over Travelers

avatar van umbra

umbra

maandag 7 november 2022
Travelers seizoen 1 Nu pas begonnen, seizoen 1 er bijna door. Wel vette serie, volledig m'n ding, zit zowat in hetzelfde straatje als 'Manifest'.
avatar van MovieHolic

MovieHolic

zondag 14 juni 2020
Travelers seizoen 3 Echt jammer dat deze serie gecancelled is! Erg gaaf. Voor mensen die van dit genre houden is er Timeless - MovieMeter.nl/series, iets minder geavanceerd maar ook erg leuk.

ard

zondag 22 januari 2017
Travelers seizoen 1 Het begin is aardig van aflevering 1, maar opeens een onduidelijk verhaal over een bom. Dat is allemaal zooooo knullig gedaan en in beeld gebracht dat we na 3 afleveringen zijn afgehaakt.