• 8.985.287 stemmen

Trêve, La

La Trêve seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie La Trêve? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van La Trêve.

Het laatste bij ons bekende seizoen van La Trêve (Seizoen 2) dateert van 2018.

La Trêve Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van La Trêve? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over La Trêve seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

La Trêve Serie Informatie

La Trêve is een Misdaad / Drama-serie uit 2016-2018. met onder meer de acteurs Guillaume Kerbusch, Sophie Maréchal en Jasmina Douieb .

Enkele dagen na carnaval wordt in het dorpje Heiderfeld het dode lichaam van een jonge Togolese voetballer uit de Semois gevist. De plaatselijke politie is er snel bij en concludeert: zelfmoord. Maar daar is Inspecteur Yoann Peeters het niet mee eens. De 40-jarige politieman is onlangs vanuit Brussel naar zijn geboortedorp teruggekeerd na een persoonlijk drama. Hij bijt zich vast in de zaak en stoot daarbij op dorpsgeheimen die het daglicht niet kunnen verdragen. Hij wordt eveneens geconfronteerd met zijn persoonlijke demonen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,69 met in totaal 122 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.