• 10.917 nieuwsartikelen

Genre: Komedie / Misdaad

Ontwikkeld door: Andy Breckman en David Hoberman

Met onder meer: Tony Shalhoub, Jason Gray-Stanford en Ted Levine

Release datum: vrijdag 12 juli 2002

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

Plot Monk

Adrian Monk is een briljante detective met extreme smetvrees. Na de dood van zijn vrouw komt hij de deur niet meer uit. Zijn assistente probeert hem de deur uit te krijgen en samen bezoeken ze plaatsen van delicten en verdachten om uit te vinden wat er is gebeurd.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een Monk seizoen 9?

Alle Media

Meningen over Monk

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

maandag 8 april 2024
Monk seizoen 1 Echt een geweldige serie. Ooit begonnen te kijken bij Veronica (rond de nacht) toen bij SBS6 (iedere middag), daarna bij 13th street de laatste seizoenen gezien. Het was vast te downloaden, maar wat jaren er tussen lijkt me voor zo'n serie wel beter. Dan irriteert het herhalende en Mr Monk misschien minder. Beide assistentes brengen een andere dynamiek in de serie, wat de serie ten goede komt. De verhalen zijn vaak origineel en komisch ook. En nu is het op 3 streamingdiensten tegelijk terug te zien. Wat een wereld om in te leven