• 11.528 nieuwsartikelen
  • 9.044.338 stemmen

The Good Place (2016-2020)

4 seizoenen
3,56 365 stemmen + Mijn stem

Status: Beëindigd

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Michael Schur

Met onder meer: Kristen Bell, Ted Danson en William Jackson Harper

Release datum: maandag 19 september 2016

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Good Place

Nadat ze is overleden wordt Eleanor wakker in het hiernamaals. Wanneer ze van haar mentor Michael te horen krijgt dat ze door haar goede leven een plekje in "the good place" heeft verdiend, beseft ze dat ze haar hebben verwisseld met iemand anders. Met hulp van haar soul mate Chidi probeert ze een beter mens te worden, en zo haar plaats te verdienen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een The Good Place seizoen 5?

Alle Media

Meningen over The Good Place

scorsese

vrijdag 14 december 2018
The Good Place seizoen 1 Verfrissende en originele komische serie die heel gemakkelijk weg kijkt. De filosofische insteek (hoe simpel ook) geeft het net wat extra mee. De redelijk zelfbewuste cliffhangers op het eind van iedere aflevering zijn leuk.
avatar van brawljeff

brawljeff

zaterdag 25 juli 2020
The Good Place seizoen 1 The Good Place is een behoorlijk originele komedieserie met uiteenlopende personages. Vooral Kristen Bell en Ted Danson spelen interessante en vaak komische karakters. De overige personages vond ik regelmatig vervelend. Het slot van dit seizoen is zeer verrassend, dus ik bwn benieuwd wat het volgende seizoen zal brengen.