Mijn Series +

Siren - Seizoen 1 (2018)

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Dean White, Eric Wald en Emily Whitesell
met Alex Roe, Eline Powell en Fola Evans-Akingbola

In de kustplaats Bristol Cove wordt een legende verteld over zeemeerminnen die er in de buurt zouden vertoefd hebben. Wanneer een mysterieuze jonge vrouw verschijnt en verwoestingen in het kleine vissersdorpje aanbrengt, gaan mariene biologen Ben en Maddie samenwerken om erachter te komen wie en wat dit schepsel uit de diepe zee ertoe aangezet heeft om daar te landen. De grote vraag is ook of er in de zee nog meer zijn zoals zij.

1. Pilot
  10. Aftermath
avatar van renzoroy
is verlengd voor een 2e seizoen

avatar van Dorstigjimmyke
Prima tussendoortje. Alleen viel de seizoensfinale wel heel erg tegen.

avatar van theo79
Best wel een vermakelijke serie. Hopelijk is seizoen 2 net zo goed. Voor dit seizoen sluit ik me bij de rest hierboven aan. 3.5 ster dus.