Mijn Series +

Siren - Seizoen 2 (2019)

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Dean White, Eric Wald en Emily Whitesell
met Ian Verdun, Rena Owen en Alex Roe

In de kustplaats Bristol Cove wordt een legende verteld over zeemeerminnen die er in de buurt zouden vertoefd hebben. Wanneer een mysterieuze jonge vrouw verschijnt en verwoestingen in het kleine vissersdorpje aanbrengt, gaan mariene biologen Ben en Maddie samenwerken om erachter te komen wie en wat dit schepsel uit de diepe zee ertoe aangezet heeft om daar te landen. De grote vraag is ook of er in de zee nog meer zijn zoals zij.

1. The Arrival
  14. The Last Mermaid
  15. Sacrifice
  16. New World Order
avatar van Dorstigjimmyke
Ik ben toch wel blij met dit tweede seizoen. Ik vond dit een vermakelijk tussendoortje dat heel genietbaar was. Ik heb ook wel iets voor Eline Powel sinds haar passage in Game of Thrones. De laatste aflevering viel echter tegen en daarom wil ik wel eens zien wat ze verder gaan doen.

avatar van theo79
Seizoen 2 begint wat saai maar weet zich daarna vrij goed te herpakken. Krappe 3,5 ster