Mijn Series +

The Royals - Seizoen 2 (2015-2016)

ontwikkeld door Mark Schwahn
met Elizabeth Hurley, William Moseley en Alexandra Park

The Royals vertelt een fictieve versie van het leven van de Britse koninklijke familie. Koning Simon is het staatshoofd en hij wordt bijgestaan door zijn vrouw, koningin Helena. Laatstgenoemde heeft heel wat te stellen met haar twee jongste kinderen: de nogal hedonistische tweeling Liam en Eleanor. Van de geplande troonopvolger, oudste zoon Robert, wordt gedacht dat hij om het leven gekomen is, waardoor Liam onverwachts klaargestoomd moet worden voor de troon. Het leven van de koninklijke familie verloopt echter nooit zoals gepland.

1. It Is Not, Nor It Cannot Come to Good
  2. Welcome Is Fashion and Ceremony
  3. Is Not This Something More Than Fantasy
  4. What, Has This Thing Appear’d Again Tonight?
  5. The Spirit That I Have Seen
  6. Doubt Truth To Be a Liar
  7. Taint Not Thy Mind, Nor Let Thy Soul Contrive Against ThyMother
  8. Be All My Sins Remembered
  9. And Then It Started Like a Guilty Thing
  10. The Serpent That Did Sting Thy Father's Life

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.