Mijn Series +

The Looming Tower (2018)

Miniserie, 450 minuten

ontwikkeld door Dan Futterman, Alex Gibney en Lawrence Wright
met Tahar Rahim, Jeff Daniels en Peter Sarsgaard

The Looming Tower focust zich op de mensen die betrokken waren bij de aanslagen van 11 september, hun motieven en persoonlijkheden, en hoe ze op elkaar zijn ingewerkt. De serie volgt de groeiende bedreiging van de opkomst van Osama bin Laden en al-Qaeda en bestudeert de rivaliteit tussen de CIA en FBI en hoe dat onbedoeld het begin is geweest voor de aanslagen van 11 september 2001 en de daarop volgende tragische oorlog in Irak.

1. Now It Begins…
  8. A Very Special Relationship
  9. Tuesday
  10. 9/11

avatar van brawljeff
Miniserie over de aanslagen van 11 september en alles daaromheen. In de Verenigde Staten vanaf 28 februari te zien op Hulu.

avatar van Kos
Kos
Klinkt ehm.. ambitieus..

avatar van Esteban
Jeff Daniels en Peter Sarsgaard? I'm in.

Eerste vier afleveringen gezien en ik kan niet anders zeggen dit is mijn ding , heerlijke tv.