Mijn Series +

Deep State - Seizoen 1 (2018)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Matthew Parkhill
met Mark Strong, Alistair Petrie en Joe Dempsie

Max Easton is een voormalig spion wiens verleden terugkomt als hij door George White, hoofd van het geheime MI6 / CIA-team 'The Section', wordt weggeroepen uit zijn nieuwe bestaan in de Pyreneeën. White overtuigt Max om terug te keren om de dood van zijn vervreemde zoon Harry te wreken. De inzet wordt verhoogd wanneer Max zichzelf in het hart van een geheime inlichtingenoorlog bevindt, ondergedompeld in een wijdverspreide samenzwering om te profiteren van de verspreiding van chaos in het Midden-Oosten. Max gaat een gevaarlijk spel binnen, omdat machtige bedrijven laten zien dat ze bereid zijn zich tot het uiterste in te spannen om hun reputatie te beschermen en hun geheimen te begraven.

1. Old Habits
  2. A Kind of Warfare
  3. The Man Came Around
  4. Reunion
  5. Merger
  6. Stories
  7. White Noise
  8. Blood in the Sand

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.