Mijn Series +

Will & Grace - Seizoen 4 (2001-2002)

Alternatieve titel: Will and Grace

ontwikkeld door Max Mutchnick en David Kohan
met Eric McCormack, Debra Messing en Sean Hayes

Will Trumann & Grace Adler zijn twee vrienden. Grace is een zelfstandige binnenhuisarchitecte en Will is een succesvolle advocaat. Will is homoseksueel en Grace is hetero. Beide zijn echter op zoek naar de ideale partner. Het leven wordt Grace niet gemakkelijk gemaakt door haar rijke assistente, Karen, die alleen op het werk verschijnt omdat het haar "met beide voeten op de grond houdt" en omdat zij Grace graag alles vertelt over haar welvarende leventje. Will heeft nog een andere goede vriend Jack McFarland, een jongen met veel emotionele bagage.

1. The Third Wheel Gets the Grace
  13. Whoa, Nelly
  14. Grace in the Hole
  15. Dyeing Is Easy, Comedy Is Hard
  16. A Chorus Lie
  17. Someone Old, Someplace New
  18. Something Borrowed, Someone's Due
  24. Hocus Focus
  25. A Buncha White Chicks Sittin' Around Talkin'
  26. A.I.: Artificial Insemination: Part 1
  27. A.I.: Artificial Insemination: Part 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.