Mijn Series +

The $treet - Seizoen 1 (2000)

Alternatieve titel: The Street

ontwikkeld door Darren Star en Jeff Rake
met Jennifer Connelly, Tom Everett Scott en Adam Goldberg

The $treet speelt zich af op het Wall Street bedrijf Balmont Stevens waar de allerbeste effectenmakelaars hun kost verdienen. Het personeel bestaat uit de charmante Jack Kenderson, de voormalige marinier Chris McConnell, de uitstekende verkoper Freddie Sacker, het meedogenloze hoofd Frank Divack en onderzoeksanalist Evan Mitchell. De mannen weten zich goed te amuseren op kantoor, maar dan komen er plots vrouwen in hoge functies het bedrijf binnen. Het lijkt gedaan met de pret voor de mannen waardoor alle medewerkers geregeld met elkaar in de clinch komen te liggen.

1. Pilot
  2. Propheting on Losses
  3. High Yield Bonds
  4. Closet Cases
  5. Hostile Makeover
  6. The Ultimatum
  7. Miracle on Wall Street
avatar van Robbie.T.
Aan de grote namen zal het niet hebben gelegen (Jennifer Connelly, Tom Everett Scott, Molly Ringwald, Adam Goldberg en Bradley Cooper), maar deze serie wist het slechts zeven afleveringen vol te houden alvorens de stekker eruit werd getrokken. Zowel critici als het publiek waren vernietigend in hun oordeel over deze schijnbaar onwaarschijnlijk zwakke serie.