Mijn Series +

Hassel - Seizoen 1 (2017)

Zweden / Duitsland / Belgiƫ
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Henrik Jansson-Schweizer en Morgan Jensen
met Ola Rapace, Wilma Lidén en Aliette Opheim

Roland Hassel, een harde detective met een crimineel verleden, leidt in Stockholm een team dat zich bezighoudt met de strijd tegen de georganiseerde misdaad. Wanneer zijn mentor en vaderfiguur Ruda brutaal wordt vermoord, stort hij in. Terwijl de afdeling Interne Zaken een onderzoek instelt naar hun betrokkenheid, besluiten Hassel en zijn collega’s zelfstandig op zoek te gaan naar de moordenaar.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Meestal zijn de Zweeds Duitse co-producties erg goed maar deze hoort hier niet bij met pijn en moeite 2.5 * dus een 5