Mijn Series +

Bad Blood - Seizoen 1 (2017)

Canada
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Simon Barry
met Anthony LaPaglia, Kim Coates en Paul Sorvino

Bad Blood is een verhaal over familie, trouw, verraad, macht, hebzucht en uiteindelijk wraak. Montreal maffiabaas Vito Rizzuto is een atypische crimineel. Overtuigd om vrede te stichten tussen de verschillende criminele groepen van Montreal, lukt het Rizzuto om ze samen te brengen en leidt deze als een CEO terwijl hij zorgt dat iedereen er goed geld aan overhoudt. Als Rizzuto wordt gearresteerd en uitgeleverd naar een zwaar beveiligde gevangenis in Colorado voor de moorden in 1981 op drie leden van de criminele familie Bonanno, begint zijn machtige imperium uit elkaar te vallen. Rizzuto kijkt machteloos toe totdat zijn wraak kan beginnen.

1. Scar Tissue
  2. Pacifier
  3. Feast or Famine
  4. Home Is Where the Gun Is
  5. When You Got Nothin
  6. You Can Never Hold Back Spring
zeer goed maar nou houd ik wel van die mafia series seizoen 2 is er ook al die ga ik nu hierna kijken !!

avatar van joy4ever
Erg goed dit. Het betere maffia werk. Goeie acteurs ook. Echt een aanrader deze serie. Seizoen twee wordt zelfs nog beter beoordeeld. Laat maar komen!

Laat seizoen 2 maar lekker snel komen.

Heb er echt van genoten van deze serie goede acteer werk Echt een aanrader deze serie Bad Blood Season 2 was zeker goed net afgekeken

avatar van hoffhaan
Lekkere serie. 4.0

avatar van Richiedoom
De trailer zag er superbruut uit en aangezien ik wel fan ben van maffiaverhalen, leek dit me wel wat.
Achteraf gezien heb ik me ermee vermaakt, al viel het toch wel enigszins tegen. Ik vond alles nogal braaf in beeld gebracht, hier en daar behoorlijke overacting en sowieso ademde deze serie een bepaalde B-kwaliteit in alles. Aangezien je tegenwoordig wordt doodgegooid met topseries met gigantische budgetten, leidde dit af en toe wel een beetje af...

Nah, dit is toch geen aanrader?

avatar van Toontje G
Heerlijke serie.