Mijn Series +

The Night Shift - Seizoen 4 (2017)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Jeff Judah en Gabe Sachs
met Jill Flint, Eoin Macken en Brendan Fehr

The Night Shift volgt een aantal artsen in de nachtploeg van het San Antonio Memorial. De bureaucratische directie maakt zich meer zorgen over de financiën dan om de noodlijdende patiënten. Het nachtteam bestaat onder andere uit TC Callahan, zijn beste vriend Topher en zijn pupil Drew. TC's ex-vriendin Jordan is het hoofd van de nachtploeg. Het valt haar niet mee TC in het gareel te houden.

1. Recoil
  7. Keep the Faith
  8. R3B0OT
  9. Land of the Free
  10. Resurgence
Toch wel jammer dat deze serie zo maar is gestopt.

stinissen schreef:
Toch wel jammer dat deze serie zo maar is gestopt.

Ik vraag me af wat daar toch allemaal gebeurd is. Zo abrupt stoppen betekent meestal dat er iets niet goed zit met de kijkcijfers of met de cast. Ook na seizoen 1 was ineens die psychiater weg, na seizoen 2 was die Rodriquez ineens weg.... Ik kan echter nergens iets vinden op het net wat dingen gaat verklaren.