Mijn Series +

Wisdom of the Crowd - Seizoen 1 (2017-2018)

1 stem

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ted Humphrey
met Jeremy Piven, Natalia Tena en Richard T. Jones

Jeffrey Tanner, een genie en innovator op het gebied van technologie, ontwikkelt een revolutionair online platform, Sophe, waarmee hij tracht de moord op zijn dochter Mia op te lossen. Hij verzamelt een team specialisten om hem heen om hem te helpen en samen werken ze op een ongekende manier aan het oplossen van misdaden in Silicon Valley en de Bay Area.

1. Pilot
  11. Alpha Test
  12. Root Directory
  13. The Tipping Point
avatar van renzoroy
Damn, dit verhaal wordt echt elke ep onzinniger... Begrijp wel dat deze serie maar 28% scoort op Rotten Tomatoes. Het mist verder ook een boeiende rode draad. Het rode draadje wat er wel in zit is erg dun, dus eigenlijk zit je elke week weer een losstaande ep te kijken die elke week hetzelfde is. Ergens wordt er een misdaad begaan, maar gelukkig zit heel de wereld non stop, 24/7 op de app Sophe zodat we aan het eind van de aflevering met z'n allen de misdaad hebben opgelost.... BORING... Dit is dus een vrij standaard politie serietje die verder niks bijzonders of origineels bied, behalve dan dat burgers meehelpen misdaden op te lossen via de app Sophe.... Ik zie een cancellation aankomen aangezien het in Amerika erg afgekraakt wordt door de critics en de kijkcijfers geloof ik ook niet bijzonder hoog zijn, maar dat gaan we zien.

avatar van renzoroy
Zijn er ook nog acteurs waar geen #metoo tegen loopt....?