Mijn Series +

Vossenstreken - Seizoen 1 (2015)

Belgiƫ
Komedie / Misdaad

ontwikkeld door An Rydant
met Barbara Sarafian, Karel Vingerhoets en Vic de Wachter

Sara Roose is een ambitieuze politiecommissaris, die haar promotie tot teamleider van de cel Geweld misloopt. Als de cel Onopgeloste Zaken wordt opgericht, wordt ze alsnog teamleider, maar wel van drie oudere rechercheurs. De nieuwe dienst wordt weggestopt in de archiefruimte van de federale politie. Niemand verwacht veel van dit team, maar toch wordt ze een succes. Week na week bewijzen deze onconventionele politiehelden dat ze niet te onderschatten zijn en wekken ze oude zaken weer tot leven. Met oude en nieuwe technieken, niet altijd volgens het boekje, maar wel met resultaat.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.