Mijn Series +

De Rodenburgs - Seizoen 1 (2009-2010)

Belgiƫ
Drama / Romantiek

ontwikkeld door Ward Hulselmans
met Mathias Sercu, Wim Danckaert en Pieter Embrechts

De Rodenburgs vertelt het verhaal van twee verschillende families die worden samengebracht door huwelijksbanden en zakelijke belangen. De Rodenburgs hebben hun miljoenen te danken aan de Rodenburg Investment Company. Wanneer de patriarch zijn oudste zoon overslaat als opvolger, maar voor een buitenstaander kiest, ontstaat er een verbeten strijd tussen twee kampen. De conflicten draaien niet alleen om geld en macht, maar ook om respect, liefde, jaloezie en haat. De serie speelt zich af in de Belgische stad Kortrijk, waarbij de titel verwijst naar de villawijk Rodenburg.

1. Aflevering 1
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
  23. Aflevering 23
  24. Aflevering 24

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.