Mijn Series +

Riptide - Seizoen 1 (1984)

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Stephen J. Cannell en Frank Lupo
met Perry King, Joe Penny en Thom Bray

Cody Allen en Nick Ryder zijn al jaren goed bevriend en hebben samen in Vietnam gediend. Nu hebben ze besloten om samen een detectivebureau te beginnen. Ze realiseren zich dat technologie een grote rol speelt bij veel onderzoeken, dus besluiten de jongens de hulp in te roepen van Murray "Boz" Bozinsky die ze nog uit hun militaire diensttijd kennen. Boz is een briljante wetenschapper en computerkraker maar sociaal erg onbekwaam. Het team opereert vanuit Cody's boot, de Riptide, dat aangemeerd ligt aan Pier 56 in King Harbor, Californië.

1. Riptide
  10. Long Distance Daddy
  11. Double Your Pleasure
  12. Raiders of the Lost Sub
  13. Something Fishy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.